linneathediamond

Direktlänk till inlägg 4 november 2012

Frågestund! xD

Av Linnéa - 4 november 2012 16:07

Tja!

Jag ska ha en liten frågestund idag så skriv en fråga i kommentar-fältet så svarar jag!


//Ha det grymt!  

 
 
Ingen bild

Hon...

5 november 2012 08:28

Till frågestunden:
1. Om du får reda på att en kompis förra månaden inte hann till toaletten och kissade på sig, va skulle du tycka om henne då? Och va tycker du om att hon gjorde en sån sak!?
2. Vågar du skämma ut dig och erkänna hur gammal du var senaste gången du kissade på dig? Hur gammal var du och berätta vad som hände? Ärligt!

 
Ingen bild

nathalie

8 februari 2013 19:22

Hej!skulle vara jätte kul om du ville svara på mina frågor:) jag håller på med ett arbete och undrar om du gillar ballonger tack på förhand

1. Vad tycker du om ballonger?
2. Hur smäller du ballonger?
3. Smällt någon med rumpan?
4. Skulle du våga smälla med rumpan?(sitta på den)
5. Blåst någon tills den sprängts?
6. Skulle du våga blåsa ballong tills den smäller på flit?
7. Gillar du när det smäller?
8. Håller du för öronen?
9. Smällt många ballonger på en gång? hur många?
10. När smällde du en ballong senast och hur?
11. Har du kramat sönder någon ballong?
12. Varit med i någon ballong tävling?
13. Är du rädd för ballonger?(varför)
14. Skulle du kunna sova med massor av ballonger i din säng?
15. Kan du smälla en ballong på din blogg på ett video inlägg med en kompis. gärna sitta så ballongen smäller och blåsa så den spricker? skulle vara kul att se dej och en kompis att göra båda dom:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 8 februari 2013 17:41

Tjoo! Precis kommit hem från gitarr kursen med min bff Chanell! Ha det bra! ;)...

Av Linnéa - 2 november 2012 17:16

 Hej! Nu är min bästis Julia hemma hos mig! Jag hinner inte skriva så mycket idag för vi ska ha gäster sen! Men jag skriver mer imorgon!    Tjaba! //Linnéa PS! Läs min och min bästis novell-blogg: www.stolemylife1dnovell.bloggplatsen.se!...

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 12 år som tänkte blogga om lite allt möjligt! typ mig själv,musik,min hund,min hamster och annat!
//Linnéa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards